Политика на квалитет
Креирање деловен систем за квалитет насочен кон:
- купувачите, со цел зголемување на нивната доверба.
- прилагодување и ориентирање на пазарот, со цел зголемено учество на истиот .
- доставување на квалитетен производ до ценетиот купувач, со што ќе се зголеми и подобри имиџот на компанијата.
- создавање коректни односи со добавувачите заради квалитетно добавување на репроматеријали.и исполнување на барањата на Димко Митрев АД.
- Идентификување и елиминирање на сите недостатоци кои можат да предизвикаат губење на работа и купувачи, смалување на добивка и се она што неповолно влијае на целата заедница.
- Овластување на сите вработени да работат во рамките на нивните дефинирани одговорности.
- Исполнување на потребите на вработените.
- перманентно
да го
спроведува стручното оспособување
за квалитетот на вработените
на сите нивоа.
- да
води грижа за
подобрување на условите за работа,
опремата и знаењето
на вработените, како и
заштита на животната околина.